Pytania i odpowiedzi
SKLEP INTERNETOWY, SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA
- Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Nie, dostarczamy zamówienia tylko na terenie Polski.
- Czy świece dostępne są również stacjonarnie?
Na chwilę obecną nie, ale mamy to w planie. Daj nam trochę czasu. Na razie zapraszamy do zakupów na naszej stronie internetowej.
- Prowadzę sklep stacjonarny. Czy podejmujecie współpracę B2B?
Tak. Napisz do nas, aby poznać szczegóły.
EKOLOGIA, ZERO WASTE
- Posiadam trochę słoików po waszych świecach. Czy mogę je zwrócić do Was w myśl #zerowaste?
Tak! Wprowadziliśmy tą opcję w naszej firmie – jeśli uzbierałaś/eś min. 5 słoików – wyślij je do nas, a my nadamy im drugie życie. W ramach podziękowania otrzymasz od nas kod na darmową dostawę.
- Czy używacie plastiku w paczkach?
Każdą świecę pakujemy w kartonik, wzmacniając go papierowym wypełniaczem i eko-piankami, które rozpuszczają się w wodzie. Całość zamówienia trafia w karton zbiorczy. Jeśli kiedykolwiek znajdziesz plastik z naszym zamówieniu, wiedz, iż używamy go po raz kolejny – nie kupujemy go!
WYSYŁKI I PŁATNOŚCI
- Czy istnieje możliwość wysyłki za pobraniem?
Tak, realizujemy zamówienia z płatnością za pobraniem.
- Odrzucono moją płatność, co zrobić?
Jeżeli z jakiegoś powodu nie udało Ci się opłacić zamówienia, możesz złożyć je ponownie. Wcześniejsze zamówienie zostanie anulowane. Możesz również opłacić zamówienie, tradycyjnie na nr konta podany w zakładce KONTAKT, zamówienie zrealizujemy po zaksięgowaniu się środków. W razie pytań skontaktuj się z nami! Szybko pomożemy.
- Otrzymałem niewłaściwy towar. Co teraz?
Jeżeli pomyłka w wysyłce zamówionego przez Państwa towaru nastąpiła z winy naszego sklepu – koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosi Sprzedający. Prosimy o zgłoszenie takiej pomyłki mailowo z podaniem danych dotyczących zamówienia: data zakupu oraz jakiego towaru dotyczyła zamiana.
- Co zrobić, jeśli moja przesyłka zaginęła?
Jest to sytuacja zupełnie od nas niezależna, ale na szczęście bardzo rzadka. W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o przesłanie takiej informacji mailem, uruchamiamy wtedy procedurę reklamacyjną w stosunku do firmy przewozowej. Najczęściej pozwala to szybko znaleźć przesyłkę. W przypadku zaginięcia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot wpłaty.
REKLAMACJE, ZWROTY
- Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Rozumiemy, że wybór zapachu przez internet może być wyzwaniem dlatego nieużywaną świecę możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odbioru paczki. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić inny produkt, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
ŚWIECE - PRODUKT
- Jakich olejków używacie w świecach?
W naszych świecach używamy tylko i wyłącznie wegańskich kompozycji zapachowych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa IFRA.
12. Dlaczego przy paleniu świec wolnostojących, pozostaje pewna ilość wosku?
Ponieważ tak właśnie zostały zaprojektowane. Wszystkie naturalne świece wolnostojące są świecami – lampionami. Chodzi o to, by przez nienaruszone, lub niewiele naruszone podczas palenia świecy ścianki przenikało światło, urzekając unikalnym efektem lampionu. Świeca wypala się zatem w taki sposób, aby dać Ci piękny efekt i jednocześnie zachować bezpieczeństwo spalania. Po wypaleniu świecy możesz wykorzystać pozostały wosk wg zasady zero west.
- Dlaczego świece różnią się od siebie?
Świece rozlewamy ręcznie, w małych partiach, a do ich produkcji używamy m.in. surowców pochodzenia naturalnego, co powoduje, że poszczególne partie mogą różnić się od siebie. Możliwe różnice lub niedoskonałości to delikatne pęknięcia, nierówności, przebarwienia lub drobne kropelki na powierzchni świecy, a wszystko to wywołane zmianą temperatury podczas podróży świecy z pracowni do Was. Niedoskonałości te świadczą o organicznym pochodzeniu świec i bynajmniej nie wpływają ani na proces spalania świecy, ani na jej aromat! Co więcej po zapaleniu świecy i zastygnięciu wosku ewentualne niedoskonałości znikają.
14. Czy minimalny czas palenia świecy jest istotny w przypadku świec w szkle?
Jednorazowy czas palenia świecy zalewanej w naczyniu powinien być tak długi, aby powierzchnia świecy roztopiła się maksymalnie blisko ścianek naczynia. Zbyt krótkie, jednorazowe palenie tych rodzajów świec powoduje wypalanie się świecy wąskim lejem w głąb (tunelowanie) i skraca ogólny czas jej palenia.
- Czy knoty użyte w świecach są bezpieczne dla zdrowia?
Tak, są czyste i bezpieczne. Aby zapewnić Ci możliwie najczystsze spalanie świecy, do tworzenia naszych świec używamy wyłącznie płaskich, niebielonych knotów z czystej bawełny, certyfikowanych knotów ECO gruntowanych w naturalnych woskach oraz oryginalnych, naturalnych knotów tropikalnych i drewnianych.
- Jak obchodzić się z knotem podczas palenia świecy?
Knoty bawełniane:
- przed każdym paleniem odłam zawiniętą część knota, lub skróć go do wysokości 0,5 cm,
- kiedy zauważysz, że podczas palenia knot nie stoi prosto, lecz przechyla się w jedną stronę, spionizuj go delikatnie, np. za pomocą zapałki.
Knoty drewniane:
- pamiętaj, aby przed każdym paleniem świecy, odłamać spaloną górę knota. Nie obawiaj się, że ułamiesz za bardzo. Kiedy chwycisz spaloną górę knota w 2 palce i przechylisz, odłamie się dokładnie tyle, ile trzeba,
- jeśli świeca pali się słabo, lub przygasa, najprawdopodobniej górna, spalona część knota nie została usunięta, jest za duża. Zgaś świecę i przed kolejnym zapaleniem, usuń najmocniej spaloną część knota.